wtorek, 2 lipca 2013

Sowa

Zawieszam blog na czas wakacji. 
Nie mam zbytnio czasu, żeby siedzieć przed komputerem, kiedy jest taka piękna pogoda za oknem. Do tego mam taki okres, kiedy nic mi nie wychodzi, dlatego postanowiłam odpocząć od mojego przyjaciela, komputera i spędzić trochę czasu z moimi prawdziwymi przyjaciółmi.
Oczywiście wrócę we wrześniu, a może nawet troszeczkę szybciej, więc nie zapominajcie o Stokrotce :)
Życzę wam cudownych i niezapomnianych wakacji, takich jakie sobie wymarzyliście :)
Mój Ask i fanpage. Zapraszam też na Jaram się jak Minerwa Mcgonagall Piertotum LocomotorŻycie byłoby piękniejsze, gdyby magia istniała naprawdę oraz Lubię Cię jak Katniss Peetę.
Całuję,
Stokrotka ♥

2 komentarze:

  1. Szkoda, że zawieszasz. ;/ Lubię Twojego bloga... A na tym fp o IŚ to jaki masz podpis? :D

    ~Rowena

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Więcej na : http://zyciecarol.blogspot.com/2013/09/liebster-award_7.html

    OdpowiedzUsuń